Glijbaan

De afgelopen jaren is er veel werk verricht aan/ op het schoolplein. De Ouderraad heeft samen met school geinvesteerd in verf, materialen en het schoonhouden van het plein.
Inmiddels wordt er al veel gebruik gemaakt van het ‘King veld’, de pingpongtafel en nu is het weer tijd voor iets nieuws.
Het onderhouden en de investeringen in speelmaterialen onder andere mogelijk gemaakt door de opbrengsten van de Winterfair, ouderlijke bijdragen en Dobberalia. Ook kregen we van twee leerlingen een extra bijdrage voor de heuvelglijbaan. Daarom willen wij iedereen bedanken voor hun bijdrage. Geweldig!

De ouderraad kan met trots mededelen dat de heuvelglijbaan nog eerder dan gepland geplaatst wordt. Vandaag zijn de werkzaamheden begonnen en de glijbaan ligt op z’n plek. Nu moet er nog extra zand worden aangebracht en moeten de laatste werkzaamheden aan de glijbaan gedaan worden. Dit moet eerst plaatsvinden voor de kinderen van de glijbaan kunnen gaan.

Wanneer de heuvelglijbaan is gerealiseerd gaan we ons voorbereiden voor een volgend project:
Het herplaatsen van de doeltjes, zodat er meer ruimte voor kinderen is om te spelen. Maar hierover later meer 😄