Actie voor Giro 555

Enige dagen geleden vroegen leerlingen of wij ook iets gaan doen voor de slachtoffers in Turkije en Syrië. Ook ouders hebben aangeven graag een actie op te zetten.

Net als de actie voor Oekraine hebben we ook nu besloten een actie te organiseren. Hierbij willen we dat alle leerlingen een bijdrage kunnen leveren.

Het volgende is bedacht:
Groep 1 tot en met 8
Kinderen mogen thuis een mini actie bedenken; flessen verzamelen, hun zakgeld doneren, auto wassen of andere klusjes doen. De opbrengst van hun actie mogen de leerlingen inleveren op school in de inleverbus in de gang.

Groep 6, 7 en 8
Leerlingen van groep 6,7 en 8 maken op school (en/of thuis) eten klaar dat ze vrijdagmiddag gaan verkopen op een marktje. Voor deze activiteit zijn wij op zoek naar ouders die willen helpen.

De leerlingen krijgen dinsdag een briefje mee waarop de actie kort staat beschreven en dat de actie wordt georganiseerd vanuit school. Ook staat op het biefje een QR – code, via deze code kan rechtstreeks geld worden overgemaakt.

Het is een vrijwillige actie, kinderen hoeven niet mee te doen! Toch hopen we op een grote deelname, vrijdag aanstaande worden alle gelden gestort op giro 555.

Namens het team, de leerlingen en organiserende ouders,
Jantinus Esschendal.