Kerstviering donderdag 22 december 2022

Kerstworkshops

Donderdag 22 december gaan we kerst vieren. Van 8.30 tot 14.00 uurgaan we in gemengde groepjes allerlei kerstworkshops doen, waaronder het maken van een kerstbakje.
Wilt u uw zoon/dochter daarvoor wat groen en eventueel versieringen meegeven? Het bakje, de oase en de kaars zijn op school aanwezig. Denkt u ook nog even aan het glazen potje (mocht u deze nog niet mee hebben gegeven).
In de ochtendpauze krijgen de kinderen drinken en wat lekkers.
Voor de middagpauze nemen de kinderen net als andere dagen een lunch mee van huis.

Kerstdiner

Van 17.00 uur tot 18.00 uur zullen alle kinderen in hun eigen groep gaan genieten van het kerstdiner. Hiervoor zal een oproep aan alle ouders worden gedaan om iets lekkers te maken. Deze oproep zal morgen per groep via Social Schools worden gedaan. In het bericht zal worden aangegeven welk menu de groep heeft gekozen en voor hoeveel personen het gerecht moet worden gemaakt.
U kunt dan onder het bericht (morgen) aangeven wat u wilt bereiden.
**De gerechten kunnen donderdag 22 december vanaf 16.45 uur worden gebracht. **

Tijdens het kerstdiner zijn ouders van harte welkom in het kerstcafé.
De ouderraad biedt u diverse hapjes en drankjes aan.